JVC GC-FM1 paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GC-FM1 paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

kampioentje 09-11-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM1 paars

Was op zoek naar een handzaam video apparaat. De verkoper liet mij deze JVC zien en ik was direct verkocht. Voor een 60 plusser moeten er niet te veel toeters en bellen opzitten. En de prijs viel mee.De geluidskwaliteit mag iets beter, maar de beeldkwaliteit is prima. Er zijn voldoende mogelijkheden vwb het in- en uitzoomen en het terugkijken van de video. Bovendien kan je met dit apparaat ook foto's maken. Nadeel is dat het apparaat alleen via de computer kan worden opgeladen.

sophieraach 04-01-2011

Duidelijk beeld.

Helaas als het een beetje donker is , zijn de foto's slecht.

Verder handig en praktisch in gebruik en een makkelijk te hanteren formaat.

freeke 03-01-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM1 paars

Heb deze camera vanmorgen gekocht. Ben er direct mee aan de slag gegaan. Het geluid is vrij zuiver voor zo'n compacte camera te zijn. De beeldkwaliteit is zeer duidelijk. Het schermpje is redelijk klein, maar heb je uiteindelijk niet zo zeer nodig. De knoppen zijn eenvoudig, en makkelijk te besturen. Vanaf nu heeft hij een vaste plek in m'n handtas. Ben heel blij over de functionalliteiten, het gebruiksgemak en hij ziet er knap uit!

Stinggirl 03-11-2010
Geschreven voor: JVC GC-FM1 paars

Ik heb met deze camera voor het eerst gefilmd bij een concert van Sting in Gelredome en ik vind de beeldkwaliteit echt super (overgezet op YouTube echt top!!)Ik schrok even van het geluid uit de kleine gaatjes als je het apparaat zelf afspeelt maat overgezet op je pc klinkt dit veel beter.
De uitvoering is erg mooi en lekker compact om in je tas of broekzak mee te nemen. Het enigste nadeel van het paneeltje is dat het aan/uitknopje voor grote vingers wat aan de klein kant is.Ermee foto's maken is ook eenvoudig. Echt een aanrader, dus!

Henk ter Horst 27-10-2010
Geschreven voor: JVC GC-FM1 paars

Tevredenheid is maar matig: er zitten veel mogelijkheden op de camera waardoor je denkt dat ie zich kan meten met de grote jongens (Canon & Sony) tegen een lagere prijs... dat blijkt helaas niet zo te zijn. beeldkwaliteit valt me nog het meeste tegen. de autofocus erg traag. Geluid valt me juist weer mee. gebruiksgemak is natuurlijk de grootste plus vanwege zijn afmeting.

Jim de Kroon 12-09-2010
Geschreven voor: JVC GC-FM1 paars

Een zeer handzaam, compact en eenvoudig te bedienen camera.
Niet teveel knopjes, simpele werking en prima foto's en filmpjes.
Zeer tevreden over de kwaliteit.

Een camera waar iedereen voor dat geld veel plezier mee kan hebben. Neemt net zo makkelijk mee als een telefoon.

H. Kubben. 31-08-2010
Geschreven voor: JVC GC-FM1 paars

Een leuke camera die net datgene biedt wat ik zoek:
klein, licht, compact en gemakkelijk te bedienen.
Ik gebruik deze camera tijdens motorritten om de gebeurtenissen onderweg vast te leggen en later te analyseren.
In een tasje, met klittenband aan mijn jas bevestigd, ben ik in staat om mooie en duidelijke beelden op te nemen.
Niets dan lof voor deze kleine krachtpatser.

Ad Wennekes 27-06-2010

Geweldig simpel apparaat.
Het laden van de batterij gaat via de USB van de PC. Nooit meer zoeken naar een laadapparaat.
En de software zit in de camera, die je naar elke PC kunt downloaden.
Kan het nog simpeler?

solidxan 23-06-2010
Geschreven voor: JVC GC-FM1 paars

I got this camera as a present and im so happy!! Its very fashion and pinky/purple,awesome shiny squares design.Beautiful.Its very easy to use and you can record fast without complications,same than uploading to youtube or exporting to iTunes (so nice for my iPod touch,now i can have my videos there too!!) Super quality,and of course you can take pics too =D Tiny,no more bothering with old fashion camaras,you can carry it on your pocket ='3 full HD nice nice,i wanna record everything now lol Thanks my love for this present <3

Advisor1 14-06-2010
Geschreven voor: JVC GC-FM1 paars

Ik heb 'm nog maar net, dus ik weet nog niet echt of deze HD Memory Camera mij gaat bevallen.
Het formaat vind ik wel fijn, het display is lekker groot en er zitten voor mij genoeg aansluitingen op om alles op de computer of TV te laten zien.
Het enige wat ik jammer vind is dat er standaard erg weinig geheugen in het apparaat aanwezig is.
Ik heb dit opgelost door er een SDHC Card in te stoppen van 8GB en heb zodoende nu genoeg oplagruimte.

Merlin1201 09-06-2010

Mooie compacte camera.
Ik zocht een simpele camera met niet te veel toeters en bellen, kortom een HD camera die mijn dochter van 6 kan bedienen.
Vreemd is wel dat het formaat geen 1920x1080 maar 1440x1080 (30 fps) is.
Mijn TV kan dit formaat dus niet weergeven dus downscaled hij deze naar 720p

Ook is het filmen in 720p op 60fps beter van kwaliteit, zeker bij snelle bewegingen dan de 1080p op 30fps
Het geluid vind ik overigens niet zo heel mooi klinken.

Anna83 09-05-2010
Geschreven voor: JVC GC-FM1 paars

Mooie camcorder, flitsende kleur, lekker licht en zeer makkelijk in gebruik. De kwaliteit van de foto's is erg goed, alleen jammer dat het schermpje zo klein is. Fijn dat je je foto's ook op tv kunt bekijken en op youtube kunt zetten. Nadeel is dat je voor filmpjes wel een apart SD-kaartje moet kopen.

wijnhoud 03-05-2010
Geschreven voor: JVC GC-FM1 paars

Mooi compact formaat en zeer gebruiksvriendelijk. Neem hem nu altijd mee en maken nu meer filmpjes. Leuk voor later.

Beeld kwaliteit zonder zoom is goed. Bij gebruik zoom gaat dit helaas ten koste van de beeldkwaliteit.

RicoNL 22-02-2010
Geschreven voor: JVC GC-FM1 paars

WauW wat een apparaat, ik heb nog nooit zo'n klein compact apparaat gezien met een dergelijk beeldkwaliteit zoals deze.

Een echte aanrader dus!
er zit een polsbandje bij zodat je hem veilig mee kan nemen in bijvoorbeeld een achtbaan. Super gewoon

Remko34 18-02-2010
Geschreven voor: JVC GC-FM1 paars

De JVC Picsio HD camcorder is uniek in zijn soort; flitsende kleuren, compact, eenvoudige bediening, mooie en duidelijke videobeelden en scherpe foto's en goede prijs-kwaliteitverhouding.

Daarnaast is de Picsio voorbereid op de toekomst; geen batterijen meer maar opladen via de pc, een HDMI aansluiting en een simpele bediening zodat het toestel voor iedereen toegankelijk is.

janlanghout 29-11-2009
Geschreven voor: JVC GC-FM1 paars

Over deze camera ben ik na 2 dagen slecht te spreken over de kwaliteit van de foto's, deze zijn donker tot zwart en kon er niets duidelijks op de foto van het gefotograveerde ontdekken. De film was aardig maar of ik daar erg tevreden over ben, nee. Ik ga zo gauw mogelijk terug naar de winkel om deze klacht door te geven en de camera in te leveren voor een ander of anders geld terug. Dus voor mij is deze camera zwaar tegen gevallen, niet verwacht van het merk JVC , omdat ik meerdere camera's van dit merk bezit. Maar zal waarschijnlijk weer over stappen met tegenzin naar een kleine handzame Sony camera .

davelaar 07-11-2009
Geschreven voor: JVC GC-FM1 paars

Schitterende machine, klein, goed beeld, een gebruiksaanwijzing van 4 pagina's die je alleen maar hoeft door te kijken, en filmen maar.
Geen tape of lastige kabels, een ruime SD kaart is voldoende. Ik film sinds 1978, maar dit is het beste apparaat tot nu toe.

Pauller 16-10-2009
Geschreven voor: JVC GC-FM1 paars

Het beeld is slecht te zien in de zon. Het apparaat is ook niet erg handzaam.
Het geluid is matig.
Het apparaat ziet er wel leuk uit maar het draait toch om de functionaliteit.